Artonde augusti tvåtusenåtta, senare på dagen

Då sitter jag här igen.
Eller fortfarande.
Inte mycket har förändrats sedan sist. Sitter fortfarande i morgonrock. Har dock varit ute och hängt upp tvätt, så lite aktivitet förutom datorn har det allt varit. Men inte mycket. Som ni märker skrivs det en del blogginlägg. Vilket är ett tecken på ofanltig tristess från min sida. Mycket blogginlägg = lite att göra.
Blogginlägg > Meningsfull sysselsättning.

Men snart. Då fan! Då ska jag över till Alx och spela Munchkin tillsammans med honom och Mackan. Det ska bli häftigt det. Deras sista dag på sommarlovet.
Själv har jag ytterligare två veckor kvar innan mitt plugg drar igång. Jag längtar faktiskt efter det, som fan. Ska på informationsmöte om kursen tisdagen den 26e. Ska bli trevligt, ack så trevligt.
För er som inte vet, eller inte har brytt sig när jag sagt det: jag ska läsa Japanska, grundkurs, 30hp Göteborgs Universitet. It's gonna be awesome, höhö.

Jag funderar skarkpt på att läsa den där mangan jag snodde från Mackan, kommer dock inte ihåg vad den heter. Element Glade eller nåt sånt skulle jag gissa på. Elemental Glade, Element Glade, Glada Element,
Skitlyckliga aggregat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0