En till dålig rubrik.

Här sitter jag, once again.Jag försöker plugga, men förstår ingenting. Det betyder att det inte går bra. Just nu ogillar jag japanska, såhär i tentatider. Men jag fick godkänt på grammatiken iallafall. Och det är värt att fira! Så det blev mer pepparkakor...

Jag fick byxor av Alex en dag. Jag bifogar en bild. Det är inte riktigt den typen av byxor jag brukar ha, men de fungerar.

Murphy. Murphy Stout. Så heter min vampyr i World of Darkness: Vampire, Dark Age. Vår borg heter Guinness.

Jag känner inte att det här ger så mycket... Ge mig tips på saker att skriva om! Så skriver jag om dem! Vad som helst! Testa mina gränser!

Vigilante. Det är en bok av Andreas Roman jag köpte idag. Den är stört bra. Jag ska skriva om den här när den är utläst. Lär ske någon gång tidigt i nästa vecka, då den är så bra att den blir utläst fort. Den handlar om Marcus.

Jag upptäckte att bilden sög, så ni får klara er utan den. Träffa mig någon gång istället. Det blir roligare så.

Nu ska jag plugga vidare, önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: Tess

Saker att skriva om:

-Mig

-mat

-kossor

-julen

-floursköljning



Välj och vraka...nu får du lova att skriva om något av dessa fantastiska ämnen ;)

2008-10-21 @ 21:20:59
Postat av: Alko

Byxutdelning är bra! Säg till när du har en själv, jag är där!

2008-10-22 @ 21:36:15
URL: http://secondofdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0