Jag har jättesvårt för rubriker...

Nu är klockan halv sju. Det betyder att jag har varit vaken i ungefär en timma. Det är sorgligt.

Igår var det den femtonde oktober. Vet ni vad det betyder? Jag har haft mitt körkort i ett år (och en dag idag...), det borde firas. Det firades inte, jag var bara grymt trött hela dagen.

Idag ska jag, efter skolan, hem till Markus igen. Vi ska lära mig regler till WarHammer, och sen ska vi spela. Ska bli kul. Ser även fram emot nästa målande-till-Serenity-session. Jag gillar verkligen den serien (Ha! Där fick du mackan, jag gillar visst någon serie ^^). Måste köpa på mig Rome någon gång också, den verkar också bra. Och Boston Public, om den finns att köpa.

Annars då? Tja, jag vet inte. Köpt en spelledarskärm till Noir, så är jävligt pepp på att börja spela ett spel vars system passar spelgruppen. Eon gör ju inte riktigt det, känns det som. Det där med ob-tärningar tar lite lång tid, kanske borde man försöka fixa det på något sätt? Ack, jag önskar att jag kunde sånt...

Det kliar på min haka.

Nu har jag snart läst ut The Treasured One och ska börja med lite böcker man bör ha läst, såsom Isaac Asimov (Stiftelsetriologin; I, Robot) H.P. Lovecraft (Call of Cthulu), Aldous Huxley (The Island), George Orwell (The Animal Farm; 1984) och så vidare. Sen ska jag nog försöka ta mig igenom den förbannade Harry Potter också... Vill inte... Orkar inte... Bryr mig inte...

Kommentarer
Postat av: charlotta

här är det fortfarande 15e oktober så här kan vi fortfarande fira ditt körkorts ettårsdag!

2008-10-16 @ 10:16:22
URL: http://charlotta.travelblogg.se
Postat av: Alko

All makt åt Tengil! (har aldrig riktigt fattat det där)



"Det kliar på min haka."

Jag blev glad.



2008-10-16 @ 19:40:42
Postat av: Tess

Grattis på dig :)

2008-10-16 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0