1559

Snart tre sidor skrivna. Att förbereda framför ett spelmöte innebär ganska mycket jobb. Men då det är nästan lika kul att förbereda som att spela gör det absolut ingening. Och att se hur allt man föreberett går totalt åt helvete bara för att spelarna just är spelare är ganska roande det också. Fast jag tror det kan bli lite bättre den här gången, då jag lägger upp det på ett helt annorlunda sätt jämfört med då vi spelade Eon med Alx, Mark och Jont. Om det beror på att Noir har ett såpass annorlunda spelsystem eller om det faktiskt kan vara så att jag utvecklats lite som Spelledare har jag inte den blekaste aning om. Det återstår att se.

Tentorna gick inte riktigt lika bra som jag hade hoppats. Realiatentan fick jag G på, men på både Genki och Praktisk språkfärdighet gick det inte alls bra. Vet inte hur åt helvete det gick, men ett underkänt är ett underkänt. 60% för godkänt är fan alldeles för högt...
   Så nu blir det allt plugga ytterligare två veckor, på kanji, grammatik, språkfärdighet och textkurs... Mums, ser så fram emot det.

Sa jag att jag har fyra målade dvärgar nu? Om inte; Det har jag. Mowahaha!

Kommentarer
Postat av: Hjalte

haha, detta måste nog klassas som nördigaste inlägget hittils!

i love it!

lycka till imorn :P

2009-01-13 @ 16:36:17
URL: http://katatusch.blogg.se/
Postat av: Helen

Har du fått veta vad du fick på realian redan? Fick du besked med mejl eller letade du rätt på läraren och tvingade honom att rätta och betygsätta din tenta?

2009-01-13 @ 18:10:57
URL: http://helenamark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0