Choked by Conservatism

Nu fan. Nu ligger den uppe. Den nya, fantastiska, nästan inte falska låten Choked by Conservatism. Jag förväntar mig en djup och hektiskt diskussion här på forumet av er kära lyssnare om vad jag vill ha sagt med låten. Men då detta är en mycket skrattretande önskan kan jag väl säga direkt att det är en kritik mot det konservativa samhället vi lever i. Detta så som kyrkan, USA, samtliga människor i världen och Gud den Allsmäktige. Så, nöjda nu?

Lite tack ska väl delas ut också.

Jag skulle vilja tacka: Alexander "Grannen" Bergil, för hjälp av inspelning, idéer, inspiration till idéer, kör, gitarrslingor, mixning, produktion, borttappning av reason- och .wavfiler samt lite fler saker.
Cecilia "Mamman" Bergil, förutlåning av sovrum som inspelningsstudio och plats för förvaring av mikrofon med tillhörande mikrofonstativ.
George "Imbecile" W Bush och all världens religion, för grundidé och för att de helhjärtat har ställt upp för att göra världen till en bättre plats genom att alltid ställa upp för alla som behöver det.

Låten heter alltså Choked by Conservatism och är min första låt i år med min solotprojekt Caliber. Det vore trevligt om ni kunde lyssna på den åtminstånde en gång och kanske till och med vara så vänliga att ni skriver något halvhjärtat om vad ni tyckte om den. Jag vet att det är mycket begärt, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Hjalte

You know what i think!

I had the privilege to listen to it before you put it up on myspace. That makes me a little bit cooler than i already was... so thank you for that :D

I don't know why i'm writing in english.. maybe because i'm trying to be cool?

Anyways, good job and your evolution is going the right way!

2009-01-05 @ 02:13:33
Postat av: Tiina

Hej hej!

Bra låt! tumme upp

2009-01-05 @ 13:20:59
URL: http://ifoundserenity.blogspot.com
Postat av: Lilla flickan Iris

<b>Helskön låt! :D</b>

2009-01-07 @ 21:54:03
Postat av: Lilla flickan Iris

Helskön låt! :D

2009-01-07 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0