Genki

Tänk vad tiden går. Nu sitter jag här med japanskaböckerna uppslagna framför mig på skrivbordet. Guns N Roses' Patience spelas och jag har missat bussen.
Det stämmer, jag missade bussen. Jag tänkte "ah, 20 minuter kvar innan jag måste gå till bussen, då hinner jag ju plugga lite." Och plugga gjorde jag. Lite för länge... Nu sitter jag som sagt här. Första lektionen missas ironiskt nog för att jag ville plugga. Ibland spottar verkligheten en i ansiktet.

För övrigt funderar jag på att byta till en annan blogg. Blogg.se suger.

Kommentarer
Postat av: Tess

Wordpress rekomenderar om du vill ha fler besökare. Fick jag iaf.

2008-12-16 @ 17:42:08
URL: http://thyrfi.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ja, blogg.se är superlaggig. Orko. Men jobbigt att byta också.

2008-12-16 @ 20:42:41
Postat av: Tess

men på wordpress kan du typ föra över hela din blogg på något smidigt sätt, stod det.

2008-12-17 @ 14:29:37
Postat av: Anna

wordpress är att rekomendera:)

2008-12-18 @ 12:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0