Top 3

Tess befallning gör nu även jag en top3-lista med mina favoritbloggar just nu. Och precis som Tess råder jag er andra till att följa detta exempel. Mer bloggar åt folket!

Att Levla. Andreas Romans fantastiska blogg. Utöver en mycket duktig författare har han även en blogg full med intressanta småhistorier och annat skoj. Mycket läsvärd.

Tjuvlyssnat/Tjuvtittat. Damon & Co legendariska blogg där du kan läsa om vad folk säger på stan. Tjuvtittat är den lite nyare versionen, där du istället för samtal ser bilder. Allt från skyltar och felskrivningar till skärmdumpar och insändare i tidningar.

Neobloggen. Negames' blogg. Om ni trodde att Neogames hade lagt ner bara för att inget nytt släpps, deras hemsida aldrig uppdateras och att deadlines aldrig hålls har ni fel. Detta är nu bevisat med denna fantastiska blogg. Tack vare Markus (k7e9 på wrnu) har nu Neogames startat upp en blogg. Här finns information om hur det går med de olika modulerna, Kims kanininköp och mycket, mycket mer.

Detta var alltså de tre (okej... Fyra) bloggarna jag med störst nöje läser just nu. Anledningen till varför både Tjuvlyssnat och Tjuvtittat kom med var för att jag inte riktigt räknar dessa som bloggar, men lik förbannat är de det. Så då blev de två istället.
Jag ser fram emot att läsa fler tips!

Kommentarer
Postat av: Markus

"Tjuvlyssnat och Tjuvtittat kom med var för att jag inte riktigt räknar dessa som bloggar,"



Du har rätt. De är verkligen inga bloggar :W

2008-11-02 @ 22:32:57
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Tess

Bra coff, creds till dig!



Tjuvtittat är riktigt bra. Fast våran bild (som ingen annan tycker är rolig) kom inte med?

2008-11-03 @ 15:16:40
URL: http://thyrfi.wordpress.com/
Postat av: Alko

Roman!



Av alla okända bloggare (folk jag inte känner) jag har läst, så är han i särklass den bäste, och roligaste.

2008-11-03 @ 20:34:18
URL: http://secondofdecember.blogg.se/
Postat av: Tess

Har kikat lite mer på Romans blogg nu. Riktigt sjukt bra stundvis! Den kommer jag följa.

2008-11-05 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0