Wish-list

Jag har ett problem. Ett problem som återkommer varje år nu för tiden. Ett problem som inte fanns när jag var liten. Problemet är önskelista. Seriöst... Hur svårt kan det vara att plita ner några saker jag vill ha? Men nej, det går inte. Jag kommer inte på nåt. Det är sjukt. Än så länge har jag:
-Rome, säsong 1 (DVD-box)
-Det våras för Hitler (Film, Mel Brooks)

Men vad sjutton... Lite mer än så går det väl att få in?


Lite senare.
-Arméväska, Warhammer
-Rakblad, Gilette Fusion
-Animebox (Filmbox, Miyazaki Hayao)
-Legender från Drakvärlden (Film, Miyazaki Goro)
-Dance, Dance, Dance (Bok, Murakami Haruki)
-The wind-up bird chronicle (Bok, Murakami Haruki)
-Sputnik Sweetheart (Bok, Murakami Haruki)

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag tycker med det är svårt att önska sig något seriöst. Jag kan inte heller med att önska mig för många eller för dyra saker.. Så, brukar bli typ.. En skiva, en tröja/ett par byxor och/eller pengar!



Pengar är alltid bra för det behöver man!

2008-11-26 @ 00:07:33
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag tycker med det är svårt att önska sig något seriöst. Jag kan inte heller med att önska mig för många eller för dyra saker.. Så, brukar bli typ.. En skiva, en tröja/ett par byxor och/eller pengar!



Pengar är alltid bra för det behöver man!

2008-11-26 @ 00:07:34
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0