Let's finish this.

Tre intresserade, fortfarande typ sju kvar då ju! Kom igen, alla kan!
Jag sitter och skissar på några slut. Har snart ett helt A4 fyllt med tre olika, alla blev dåliga. Jag skäms. Eller de blev inte dåliga, bara ointressanta kopior av varandras melankoliska känsla. Jag vill inte ha sorg, jag vill inte ha grått, jag vill inte ha det. Inte nu. Inte då andra ska skriva. Vill inte slösa bort den lilla talang jag har. eh... Ursäkta. Jag vill bara skriva något annat. Så ja, mycket bättre. Iallafall, jag gör så gott jag kan!

"Vad sysslar du med?" Rösten är hård, det är en bestämd person som talar.
"Va? Eh... Jag försöker skriva ett avslut på en his-"
"Du! Inte den tonen till mig! Är det förstått?" Det rycker i röstens ögonbryn. "Jag vill inte veta av något djävulskap!"
"Jag förstår int-"
"Och avbryt mig inte när jag talar med dig!"
"Va-"
"Är du helt bakom flötet? Dum i huvudet? Idiotisk? Saknar du vett, pojkdjävel? Inte undra på som du ser ut."
"Men det var då helv..."
*piiip*

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tycker att folk är lite tråkiga now a days; orkar inte haka på roliga saker. Men tre stycken är bra!

2009-01-31 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0