Söndag.

Nu är det söndag, jag kom precis hem. Det har varit en lång vistelse borta från hemmet nu, och det har varit kul, om än ansträngande. Det har druckits alkohol, det har spelats tv-spel. Det har varit trevligt och det har varit tröttsamt. Lördagen spenderades först hos Majk med Joel och Mica, och senare hos Markus och Tina, tillsammans med massa annat folk. Pizzan var god, tack för delad pizza Räkan, även om jag betalade denna gången.
Hos Lars och Lena spelades det Warhammer. Det var kul. Två mot en, en mycket jämn strid, helt klart värd att spelas igen.
Imorgon blir det rep, vi är för tillfället fullt band och har en hel del att repa på.
Jag funderar på att skippa B-kursen i japanska helt, då tempot är alldeles för högt och jag hinner inte lära mig allt vi ska för att kunna göra bra ifrån mig. Det är synd men sant. Jag tror jag kan lära mig språket lättare på egen hand. Så är det.

Jag har även köpt Drakväktare, en bok av Andreas Roman. Det lilla jag läst hittills har varit bra, även om han utvecklats otroligt mycket tills de senare böckerna. Jag måste få tag på Mörkrädd sen också.


Det här går ju fint. Har fått in hela tre svar, och inte en enda dubbelpost, helt otroligt.
Charlotta och Helenhar fel. Det finns faktiskt inget fjärde alternativ. Den tråkiga och odjupa Tess har därmed rätt.
Dåså, följdfråga - varför? Varför finns det inget fjärde alternativ?

Kommentarer
Postat av: Hjalte

För att det heliga talet är 3, om det skulle finnas 4 alternativ så skulle universum rasa sönder och vi alla skulle dö en plågsam död, det vore inte trevligt.



Nä, men jag vet inte, efterso alla möjligheter är täckta? en match har bara x antal möjliga utgångar och eftersom "oavgjort" täcker alla alternativ förutom vinst eller förlust så.. ja.



2009-01-18 @ 19:29:10
URL: http://katatusch.blogg.se/
Postat av: Tess

omg, jag är så odjup att jag blir djup!

varför? För det finns inga andra alternativ helt enkelt, du har redan tagit upp alla alternativ.

2009-01-19 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0