Hancock

Igår var Albons och Jonathan här en stund, det var tänkt att vi skulle lana lite, det gick inte bra. Inte nog med att spelen inte fungerade som de skulle, jag fick virus i datorjäveln också. Tack och lov löste det sig tack vare Iris, tack ska du ha :)

Sen stack jag till Mackan en stund, vi kollade film - Hancock. Den handlar om en sluskhjälte, en nersupen jävel som alla hatar, som träffar en man vid namn Grey eller nåt. Sen blir han välrakad i en tight X-manliknande dräkt och alla tycker om honom. Jag gillar inte utvecklingen, en slusk bör vara slusk rakt igenom. Vi har få sånna hjältar - sluskhjältar. Ge mig mer! Det var förövrigt han.. eh... Will... Smith..? som spelade John Hancock, eller vad han nu hette i förnamn.
Otydligt prat och no sub is the shit....

Kommentarer
Postat av: Markus

Vi får helt enkelt gå kurser i hur man förstår all otydlig amerkanska :W

2008-08-30 @ 11:05:46
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Lilla flickan Iris

Det var ingenting, varsågod min vän :)

2008-08-30 @ 11:25:31
Postat av: Charlotta

se i am legend, med will istället. den är bra på riktigt!

2008-08-30 @ 16:39:32
Postat av: Markus

Den har jag sett charlotta.. En av årets bästa filmer skulle jag säga faktiskt :P

2008-08-31 @ 12:49:56
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Skulle jag också säga faktiskt, markus.

2008-08-31 @ 13:33:56
URL: http://charlotta.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0