Hej, jag är bannad från mitt rum.

Ja. Här sitter jag. Vi är mitt i inspelningen av vår nya demo och Charlotta lägger sång på en av låtarna i detta nu. Vilket ledde till att jag blev utkörd från mitt rum. Usch!
Så nu sitter jag vid köksbordet och underhåller mig så gott det går.
Hittills har vi lagt gitarr och bas på en av låtarna, samt gitarr på en annan. Nu är det dags att lägga sång på Better of Without you, och sen ska jag lägga min del av sången. Sen ska det skrivas bas för den andra låten.. Sånt kanske borde gjorts innan man började med inspelningen, men vad fan. Orka vara förberedd..

Annars har det inte hänt så mycket idag, klockan är ett och jag har redan fått i mig tre koppar kaffe. Jag är så otroligt trött. Hade jag haft tillgång till den andra datorn, den där jag har recensionen om YGO, hade jag kunnat skriva klart den, men nu är det så att det är den datorn som används till inspelningen. Och så var det med den saken.

Senare på dagen hade jag tänkt ringa Mackan och terrorisera hans hus en del. Kanske försöka få med Alx också, och sen nörda diverse kortspel resten av dagen. Kort är kul. Jag ska beställa Anima snart hade jag tänkt.
Jag vill rollspela snart igen! FFS! Folk som är intresserade av att spela DoD i gbg kan meddela mig! Direkt! Nu! På momangen! You get my point, eh?

På måndag får jag lön. Det behövs. Då ska jag betala av min skuld till Mackan på 600 spänn. Sen ska jag slösa lite småpengar för att kunna bygga en Magiciandeck (Ja, jag har bestämt för för magiker istället för Drakar nu, Mark!). Mot SF-bokhandeln eller Cardcollector helt enkelt! Följa med, någon?
Tror jag ska köpa ett structuredeck, dvs en fädigbyggd lek, som jag kan uppdatera med de korten jag har sen innan.

Det regnar inte idag. Inte än. Men det kommer nog. Det kommer alltid.

Förresten! Jag kom på en sak! Om The Haunted, Sonic Syndicate och In Flames har en spelning tillsammans blir jag väldigt lycklig. Bara tanken är nästan värd att mastrubera till! Jag vill på konsert, en riktigt bra sådan. Jag längtar till andra oktober.

Nu går Charlotta loss på micken där uppe...

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tess

Och vem ska vara spelledare i DoD har du tänkt?

För jag kan inte -__-

2008-08-24 @ 13:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0