Kortspel för hela slanten.

Vad tycker ni om min nya design? Den är nästan färdig.. Om ett tag.

Jag och Mackan åkte till Torp och spontanköpte ett gäng Yu-Gi-Ohkort. Sisådär 65 var. Vi har suttit och nördat större delen av kvällen, och börjat få grepp om reglerna. Så ni kan ju bara gissa vad som kommer recenseras här inom en snar framtid. Ska bli intressant att recensera ett kortspel faktiskt. Aldrig gjort det innan, och nya utmaningar är alltid kul. Så länge man klarar av dem vill säga.

Charlotta var här idag igen. Vi arbetade vidare på plattan, det gick inte framåt. Alls... Vi fixade en basgång till en av låtarna, samt spelade om gitarren, då det var massa äckliga bakgrundsljud i förra versionen. Ick! Sen gick det inget vidare att lägga basen, så vi tar den på fredag. Heldag då!

Jag har ingen skrivlust idag, det går inte bra. Återkommer imorgon.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Markus

Vi ska spela till helgen igen har jag bestämt nu! Möjligtvis fredag kväll och då ska aLx med :P



Och jag vill höra ert resultat av plattan när den är klar :W

2008-08-20 @ 22:45:51
URL: http://thesyndicate.blogg.se/
Postat av: Lilla flickan Iris

Jag gillar som sagt designen! Den blir bara bättre och bättre :) Inte bara designen, utan hela bloggen! Ju mer du skriver.

Jag måste bara nämna att jag också har varit på Torp. Eller kanske i Torp? Det kändes värt att nämna.

2008-08-21 @ 01:04:14
Postat av: Alex

Jag vill också ha kommentarer av mystiska flickor från svunna länder! Eller liksom, människor. De kanske inte vågar, konstig som jag är.

2008-08-21 @ 21:50:00
URL: http://secondofdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0