Artonde augusti tvåtusenåtta.

Idag har varit en otrevligt onödig dag. Jag har inte gjort mycket direkt. Blir terrad av sydkoreanska tjejer på Interpals, det är hur många som helst av dem! Men visst, det är väl trevligt.
Sitter fortfarande i morgonrock, klockan fyra på dagen, vilket sammanfattar nivån på mina aktiva förehavanden under dagen ganska väl. De har inte varit många.
Utöver det har jag pratat med Iris, det sker alldeles för sällan. Frågan "Varför måste man vara rädd?" kom upp. Det är en mycket intressant fråga, som helt klart är värd att spinna vidare på. Kanske imorgon. Eller i natt, beroende på om  jag känner att jag skriver bra eller inte. För tillfället gör jag nämligen inte det.

Jag vill resa, eller åka bort härifrån. Jag vill inte sitta hemma på dagarna, jag vill göra saker, någon annanstans, inte här, borta.

Det verkar som om en ny bloggrevolution är på gång. Jag är inte den enda som gör en nystart med bloggen, den saken är säker. Hittade ett gäng till idag. Det känns bra att flyta med strömmen. Man slipper göra så mycket.
Manet ftw liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0