Tjugofemte augusti tvåtusensex plus två

Aaah! Nu har jag vaknat med en sprängande huvudvärk tre dagar i rad. Vad är det som händer med mig!? Inte hjälper Ipren heller. Är det verkligen så illa att jag måste börja dagen, och då menar jag börja, med en kopp kaffe? Det är ju löjligt...

Jag är överpepp för Haunteds nya platta, seriöst. Jag ser fram mot den som ett jävla as!

Om två veckor blir det drinkar med folk. Kul att komma ifrån hemmet en stund. Känns som jar flyttats tillbaka till högstadiet igen, förutom att jag inte går i skolan för tillfället. De enda jag umgås med är Alx och Mackan, vilket inte är dåligt alls. Men att sitta hemma på dagarna och umgås med samma folk varje eftermiddag blir lite enformigt i längdn. Jag behöver komma härifrån, jag behöver komma ut. Ring mig!

Jag har börjat spela Baldur's Gate nu igen. Det känns bra. Snart har jag hittat banditernas gömma, och då fan. Synd bara att jag möter massa Black Talon Elite som skjuter massa jättejobbiga pilar på mig och dödar mig hela tiden -.-'
Orka alldeles för svåra fiender...

Igår såg jag och mackan på No Country For Old Men. Den var ganska bra. Även om den inte var riktigt lika bra som alla sa att den skulle. Skådespelarna var dock helt underbara. Kvalitet, yes! Annars var filmen mer "en kille jagar en annan, som försöker fly, men det går inte. Varför vet vi inte, men den onda snubben hittar den goda hela tiden". Men skådespelarna var bra, yes!

Imorgon ska jag på introduktionsmöte för japanskakursen. Äntligt händer saker i mitt liv igen. Jag vill komma igång med plugget!

Kanske ska lägga lite gitarr och sång på en av låtarna idag också. Om jag orkar, och om huvudvärken släpper.

Jag vill hitta en rollspelsgrupp. Nu!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Markus

Introduktion till japanska-kursen säger du? :W Vilken tid och när är du hemma? :W Jag utmanar dig nämligen på duell!

2008-08-25 @ 16:14:56
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0