Kukvästtrafik slår till igen.

Hej!

Mitt namn är Kristoffer Karlsson och det är så att jag har ett klagomål. Igen. Det är andra gången på kort tid nu, och jag känner att jag måste få höra mig för: Är Västtrafik och dess förare verkligen kompetenta? Jag börjar få vissa aningar om att detta inte är fallet.
   Vad har vi bussbyten för? Är det inte för att det ska vara möjligt att ta sig längre sträckor, även om det krävs fler än en buss? Jag finner dock ett litet problem där:
Varför i helvete väntar inte bussarna!?
   Min buss från Göteborg (Röd Express) var två minuter sen till Stenungsund, och detta ledde till att jag missade min bytesbuss och får vänta i Stenungsund en timma på nästa buss till Henån. Som tur är var min pappa hemma, så han fick slänga sig i bilen och komma och hämta mig. Detta kostar, och det tar tid.
   Inte direkt väl spenderad tid.
"Ta bussen när du kan och bilen bara när du måste"?
I så fall skulle ju hela västsveriges busstrafik stå stilla.

Jag ser fram emot en ersättning eller kompensation.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

borjar det inte bli lite gammalt att vara arg pa vasttrafik? slapp din ilska min van! hej forresten. det var ett tag sen!

2008-12-20 @ 03:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0