Plastpåsarna ligger på golvet.

Söndag morgon. En kopp kaffekopp pryder skrivbordet bredvid högtalarna. Det stämmer, Kristoffer har nya högtalare! Kristoffer är Nöjd. En woof fick jag med också, allt som allt kostade det 350 riksdaler. Snorbilligt. De heter Phille. Me like.
   Igår lekte jag med Alx och Mackan. Vi var på Torp och köpte klappar. Sen spelade jag och Alx Little Big Planet hela natten. Eller åtminstånde fram tills klockan tre. Det var kul.
   Idag ska jag komma igång med plugget. Mitt mål med lovet är att plugga (minst) en timma per dag. Önska mig good fucking luck...

Kommentarer
Postat av: Tess

Så din kurs är inte slut än?

2008-12-21 @ 14:11:36
Postat av: Helen

Lycka till! Mitt mål är bara att jag åtminstone ska ha börjat på historiatentan innan nyår :P

2008-12-21 @ 18:04:40
URL: http://helenamark.blogg.se/
Postat av: Alko

Good facking lack! Jag spelade en stund till efter at du gick. En superstund visade det sig, när jag kollade på klockan var den kvart över tre. Eller gick du jättesent?

2008-12-22 @ 00:38:31
URL: http://secondofdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0