Aptråkigt.

Aptråkigt. Jag tycker det är ett roligt ord - Aptråkigt.

Jag sitter på mitt rum, i min ensamhet och lyssnar på Less Than Jake. Fall Apart. Bra låt. Jag pluggar lite också. Kanji. Idag igen. Ysch! Man missar så mycket när man är sjuk. Speciellt om man inte tar tillfället i akt att plugga.
Man, man, man. Jag ska skärpa mig, Martin!
Nu ligger jag efter, men det är lugnt. Det tar jag ikapp. Ska bara fixa omtentorna, sen fan. Då blir det fart på mig. Nu har vi ju bara tre kapitel kvar i boken, det känns lite konstigt. Jag kanske bör köpa på min grammatikboken snart också. Så fort jag fått pengar.

Den 2 december ska jag till Alx, ty jag kom på att jag inte alls slutar sent på tisdagar, och inte alls börjar tidigt på onsdagar. Så det är perfekt.

In-Dependence Day. Det är nästa låt på skivan. Den spelas nu.

I helgen målades det dvärgar. Jajamän. Fy fan vad det målades. Hela två stycken. Det ni! Nu är det bara sisådär 31 kvar. Av första gruppen, sen har jag ju fyra kartonger hos Markus också. Det blir massa målande. Apkul.

Kommentarer
Postat av: Tess

jag vill måla ffs!

Det kan vi fördriva vår "vad ska vi göra-tid" med

-__-

2008-11-18 @ 19:57:07
URL: http://thyrfi.wordpress.com
Postat av: Emma

Då möts våra vägar igen den 2a alltså! Trevligt värre! :)

2008-11-20 @ 20:58:17
URL: http://emmasvernling1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0