Sämre än väntat.

Klockan slår snart tolv. Jag har fyra kronor och sjuttioen öre kvar på mobilen. Nästa gång jag tankar den ska jag ta Komviq Kontant, och inte Komviq Kompis. Det är för dyrt, och jag tjänar inte längre på att ha det.

Jag har suttit större delen av kvällen och studerat カタカナ. Ja, ni läste rätt. Katakana är det jag pluggat. Och nu sitter det nästan. Med lite betänketid kan jag faktiskt läsa det. Tänk om det vore lika lätt att lära sig noter...

Attans, det här gick inget vidare. När jag bestämde mig för att skriva detta blogginlägget hade jag mycket bättre idéer och formuleringar på alla sätt och vis. Det här blev ju bara flams.

Just det, två rollspelare sökes! I Orust/Uddevallaområdet. Detta för att de två som varit med hittills inte längre kan delta på grund av praktik. Tillfälliga eller permanenta spelare vore trevligt, en grupp med fem spelare går ju... Även om det kan bli lite rörigt.

Har ni testat att pluggat när ni sitter vid ett bord där sex personer spelar Eon förresten? Det är en intressant upplevelse, tro mig.

Iallafall, två rollspelare sökes. Dessa behöver inte nödvändigtvis ha spelat rollspel innan, utan bara vara intresserade av att testa. Med tanke på att ingen från Orust eller Uddevalla läser den här bloggen, förmoldigen, lär jag ju inte få napp...
ALX! Leta upp lite folk som vill spela!

Jag kom på en sak förut; jag känner inga här uppe längre. Jag känner Alx och Markus. Men sen? Nopes, nothing. Iallfall inte riktigt bra. Alla har flyttat, och jag är kvar. Eller ja... Dyma har flyttat, och jag är kvar. Men ni fattar poängen.

Nåja, lite mer plugg, sedan sovdags. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur fasen lyckas det bli dyrare med comviq kompis? Jag menar...om du tankar med 100 kr kompis och du smsar mig, så sparar du ju några öre iaf :P Det är väl inte så att man ringer billigare till någon med kontant och dyrare med kompis? Jag hänger inte med nu! Förklara dig själv, pojk!

2008-11-21 @ 15:58:14
Postat av: Alko

Huu, Lovisa kanske. Jag kan hoppa in också, helst på en söndag :)

2008-11-21 @ 17:17:16
Postat av: Joel

Det är visst någon från Orust som läser bloggen. Sådeså.

2008-11-22 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0