Sjuk

Jag är sjuk. It's a fucking fact. Vaknade av väckarklockan vid halv tio idag, och upptäckte att halsen brände som om Kerberos satt fast däri och försökte ta sig ut. Inte nog med det, det kändes som om jag satt hela bottenskrapet av Östersjön i halsen också, det var inte trevligt.

Detta innebär att dagen, morgondagen, och förmodligen dagen efter det - minst - kommer gå åt till att sitta hemma och dega. Jag ser inte fram emot det alls. Men jag kan ju iallafall utnyttja tiden till att plugga, ty det lär behövas.

Nåja. Nu ska vi inta grubbla mer över det. Jag har fortfarande Uptown Girl i huvudet, det känns som om jag vill kräkas av den jäkla låten. Och värre lär det bli, när den installeras som ringsignal på min mobil. Woho...

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Alko

Ultimate pojkband 2008

-Singeln



Finfin skiva!

2008-11-09 @ 14:39:09
Postat av: Tess

Nejeh. Krya på dig!



Tack för att du gav mig den låten på hjärnan nu^^

Verkligen...

2008-11-09 @ 15:30:36
URL: http://thyrfi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0