Bekännelse

Jag har en sak att bekänna. Jag har en ohälsosam relation till böcker. Jag läser alldeles för mycket. Hamnar efter i skolan, förlorar vänner, blir sparkad från jobb.Det har blivit ett beroende. Jag har inte längre en bok i väskan, jag har två. Ty tänk om den jag läser skulle ta slut? Då blir det som det blev igår, jag köpte en ny. Trots att jag har minst tio böcker hemma i bokhyllan jag inte än hunnit läsa. Jag vet inte vad jag ska göra, jag behöver hjälp innan det går för långt!
Snart är Vigilante utläst. Är på sida 162 för tillfället, sen ska jag börja med 1984, önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att läsa^^

Blir du sparkad för att du läser för mycket? o.O

2008-10-22 @ 12:37:39
Postat av: Tess

Det var jag som skrev...damn it.

2008-10-22 @ 12:38:07
Postat av: Ylva

sparkad från jobb? :O

2008-10-22 @ 20:42:38
Postat av: Markus

jag önskar dig lycka till.. Önskar också att jag kunde läsa lika mkt som du! :P

2008-10-23 @ 18:04:52
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0