Local Area Network

Här sitter jag nu. Halv ett, söndag natt. På skrivbordet står knäckebröd, smör, och, pepparkakor samt en kaffekopp. Det har varit fest.

I går var det LAN, det var nördigt, och jag fick otaliga antal stötar från datorn, den hatar mig. Jag sov utan täcke, det var svinkallt, och obekvämt. Sängen hatar mig. På morgonen spelade vi lite till, sen stack jag och mackan och käkade pizza. Det fattades 10 kronor för att jag skulle kunna betala kontant. Pengarna hatar mig. Vi åkte hem till Mark och kollade på film, men först var vi tvugna att bära in massa trädgårdsmöbler i stallet. Jag slog knäna. Mina knän hatar mig. Efter filmen gick jag hem. Nu sitter jag här, och äter pepparkakor med smör. Snart ska jag sova. Jag hoppas det blir en bra natt. Utan hat.

Mina händer kliar.

Jag hatar dem...

Kommentarer
Postat av: Tess

mmm, pepparkakor med smör! Du anar inte vilken abstinens jag fick nu. Pepparkakor med mögelost också..mums!

2008-10-20 @ 22:28:16
Postat av: Issa

haha vet du en sak jag tror inte de är din kroppsdelar som hatar dig utan jag tror du var lite klantig just denna dagen ;) jooo pepparkakor är gott med möggelost lr getost på mums smör har jag dock adrig smakat..

2008-10-21 @ 16:20:44
Postat av: Coffee

Tess+Issa: Mögelost? på pepparkakor? Vik hädan!

2008-10-21 @ 17:35:50
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0