Par-tey.

Jag har blivit något av en inneboende den senaste tiden. Det känns som jag spenderar mer tid i Markus och Tinas lägenhet än hemma. Detta är bra, då jag slipper gå upp halv sex på tisdagar och torsdagar. Men det känns likaså lite konstigt. Liksom. Men det är kul.

I helgen har det varit full fart. Fredag gick jag och Mackan på krogen, tillsammans med Lars och Lena. Jag fick även (köpa) ett gäng WarHammerdvärgar av Lena, dela på Skull Passbox, woho! Jag och Mark var på Harrys från 2000 till typ... 0230. Vilket ledde till att det gick åt en hel del pengar.
Till att börja med var stämningen chill. Lars blev full och skämde ut oss, om vi hade haft någon skam i kroppen, vill säga. Sedan gick Lers och Lana hem, och vi blev ensamma kvar. Tillsammans med allt annat folk. Stegvis höjdes musiken till omänskliga höjder, och med ena handen i örat gick jag runt och dödade tid. Jag träffade Emma, det var skitkul. Tyvärr var jag lite berusad, och musiken var högg, så vad som sades uppfattade jag inte alltid. Men det var kul ändå.
Vi missade sista bussen hem (Det här är skittråkigt att läsa, eller hur?), tack vare att jack-kön var så lång och tråkig. Så planen blev att sova hos Markus bror. Han bjöd oss på dricka, det var bra.
Jag hittade Kalle, han körde mig hem, för att göra en lång tråkig historia kort och tråkig.

På lördagen, alltså dagen efter, åkte jag ner till Göteborg, efter att jag missat en buss. Jag kom ner sent och uptäckte att folk satt och spelade. Vi gjorde mat och sen spelade vi Munchkin Bites (Munchkin i vampyrformat) och Ticket to Ride. Vi drack lite också. Alldeles för lite dock, det var en sån där Jag-är-lite-full-men-inte-tillräckligt-för-att-det-ska-vara-någon-mening-med-det-oj-där-dock-whiskyn-slut-fan.

Söndagen spenderades. Bättre än så kan det nog inte beskrivas. Vi åt pizza, satt på soffan, kollade lite youtube, kollade lite Firefly och satt på soffan. Sen sov vi. Dagen spenderades.

Två tentor, den första gick hyffsat bra, den andra blir omtenta. Imorgon har vi Skriftsystemtentamen, och jag kan inte Katakana. Det känns inte bra. Men jag orkar inte plugga... Fan...

1984 är skitläskig! Jag ska skriva om den sen. Se fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Alko

Paaaarteeeeyy! Markus har plotsligt hundratals fans och gott med vampyr munchkin. Var det lika kul som det later?

2008-10-29 @ 01:53:02
URL: http://secondofdecember.blogg.se/
Postat av: Markus

Det låter som att du haft en trevlig helg iaf. .Det med munchkin låter roligast. :P



Leka någon dag btw?

2008-10-29 @ 17:05:26
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0