Telefåntankar.

Ibland jävlas verkligheten med en. Och ibland gör den det i såpass mån att man faktiskt börjar tvivla på om man lever i verkligheten eller om det är någon allmäktig SL som tycker det är kul att bråka med mig.
Har ni tänkt på att varje gång du går på toa, tar en stor tugga av en smörgås, borstar tänderna, duschar eller gör något annat som tvingar dig vara upptagen den närmsta tiden, så ringer det?
Jag bestämde mig för att borsta tänderna förut, hör och häpna, och då vandrade mina tankar åt detta hållet. Och vad tror ni händer?
That's correct, det ringer.
Bara under det här blogginlägget har jag fått två samtal.
När jag åt igår ringde det tre gånger.
Vem fan var idioten som uppfann telefonen!? Gaaah!

I hate this campaign...

Kommentarer
Postat av: Tess

Damn var du har rätt! Alltid, jag säger ALLTID händer det! Ska banne mig dra ur telefonen nästa gång.

2008-10-30 @ 19:49:31
Postat av: Alko

Kändisskapet är något som kan vara svårt att hantera i början, pappparazzzi och sådär.

2008-10-30 @ 23:28:01
Postat av: Markus

Känns det så jobbigt att bli störd av telefonen så tycker jag att du ska koppla ut den ;)

2008-10-31 @ 11:46:08
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0