Boktips.

"Irony means taking an objective or inverted view of oneself
or of something belonging to oneself and discovering oddness in that."

Jag är fan besatt av Haruki Murakami... Det är inte nyttigt. Men FY FAN vad bra han är! Vet ingen som kan ge samma jordnära känsla som honom. Människor som verkligen lever och värld som man verkligen kan leva sig in i. Läs allt ni kommer över! Det är det jag kommer göra iallafall.

Norwegian Wood och After Dark hittills. Alla andra inom en snar framtid :)
Alx, du ska låna, försök inte komma undan!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja jävlars, det ska jag! Efter att jag är klar med dessa två skolböcker. Vill du ha bas föressten?

2008-09-14 @ 20:02:06
Postat av: Markus

Du har blivit en tokig japan nörd :W Istället för att läsa sånna böcker, Köp mer manga. ;)

2008-09-15 @ 15:00:01
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Du har en fin och intressant blogg :). Juste, snälla glöm inte att rösta på min blogg, bara att gå in min blogg så ser du hur du ska rösta. Tack :)

2008-09-15 @ 15:09:00
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0