I should be sleeping by now

Jag gillar verkligen inte att klippa gräs. Allergin tar död på mig. Kom inte och säg att det "inte finns något pollen kvar nu", ty det motbevisade jag hårt idag.

Bring the War Home, Peter Dolving från The Haunteds andra band. Lyssna på det! Även om ni inte gillar Haunted, lyssna på det. Det är annorlunda, men det är skitbra.

Jag startade upp Cubase idag och upptäcte att ALLT var på japanska. En del av mig dog då.
Jag var tvungen att avinstallera allt jag fixat med japanskan för att kunna få cubase på engelska igen. Det kommer bli ett helvete det här...

Imorgon blir det fik med Hanna och Tove. Sen är det min andra japanskalektion. Ytterligare en lektion fylld av svensk grammatik. Slutar vid 1800. Har jag tur kommer jag hem...
*Kollar kukvästtrafik*
Och ser att visst kommer jag hem. Men jag får åka den %#/#&%¤/" färjan igen! Helvete! Varför ska alla bussar gå via den förbannade färjan!? Seriöst!

Kommentarer
Postat av: Tess

Edit: Fika med Therése och Benjamin ;)



Mycket kul att se dig igen, min vän. Hoppas du hann till Lektionen.

2008-09-03 @ 19:21:41
Postat av: Markus

OMG :W Det låter nästan som att det inte är värt att pendla på dagarna ju :W

Tips! Köpt dig en billig bil (2000-5000) och kör med den. Den skulle vara så billig så den skulle knappast kräva en försäkring liksom ;)

2008-09-04 @ 10:24:01
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Markus

Ja men det låter som att du borde sluta pendla ;) Skaffa dig ngt stadigt i Göteborg och bo där :W

2008-09-04 @ 10:25:13
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Tess

Håller med Markus!

Skaffa dig något i Gbg. En billig studentlägenhet eller nåt. Så här kan du ju inte fortsätta...



2008-09-04 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0