Jag kommer inte på någon rubrik

Jag fattade typ... få se nu... Ingening på lektionen idag... Iallafall den första... Kore, sore, are, kono, sono, ano.... Mycket att hålla i huvudet. Men dagen var kul. Andra lektionen gick mycket bättre. Har dock jättedålig koll på siffror upptäckte jag...
Imorgon har vi hiraganatentamen. Ska bli... kul...?

Idag spelade vi in bas! Alx spelade in bas! Nu ska här mixas, sen är det färdigt. Demo nummer två: Fem bilar skiljer oss åt.

Alx och Mark sitter i sängen bakom mig. Kanske ska vara lite social.
Alx läser... Mark bloggar också... Fuck 'em....

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Markus

Ja men fasen. du måste plugga då! Och sen kan du ju komma hem till mig på fredag eller så och kolla Iron man. Den va bra!

2008-09-17 @ 15:54:20
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0