Öl på en måndag

Vi kör lastbil.

Dagen blev inte så jävla bra. Vägen till skolan var skitseg, och lektionen var inte alls kul. Man satt bara och kollade på klockan hela tiden. Hemfärden var inte kul den heller. Fick iallafall köpt en present till Markus, det var på tiden. När jag kom hem, gick jag, innan jag kom hem, till Alx. Det var rörigt, right? Men läs det igen några ggr så kanske ni fattar. Jag gick runt där, ty de var inte hemma än. Var uppe i bergen lite och kollade runt, det var längesen sist.

Vi drack öl, lyssnade på LOK och satt med dator. Trevligt värre, yes. Öl på en måndag, det ska min bok heta.

Imorgon ska vi försöka lägga bas på låtarna till RT. Alx hjälper till. Sen ska jag mixa dem, och efter det är de färdiga. Woho. Hoppas det vi har duger, för det kan bli svårt att lägga om saker...

Men jaja, whatever, tidig dag imorgon. C'ya.

Kommentarer
Postat av: markus

Ne men det va en riktigt trevlig kväll må jag säga :P



Tack för presenten - För er alla, det var för övrigt en expansion till The sims 2 :W

2008-09-16 @ 13:50:59
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Tess

Låter som att du inte har kul i skolan...Hör inte så mycket gott om den.

2008-09-16 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0