Sjuker

Ont i maaaagen! Så ont i maaaaagen att jag måste lägga mig ner och rulla ihop mig till en liten boooooll. Det är inte det minsta kul. Så jag stannade hemma idag. Först hade jag ställt klockan på 0530, och kom upp vid 0600. Duschade, åt frukost och allt sånt där, och sen kom smärtorna. Så jag gick och la mig igen, och sov till 1345. Det är sjukt, jag vet. Men så är det.
Min dag kommer bestå av Final Fantasy XI-spelande och dricka varm choklad. Titta på The Wall, titta på Laura, och titta på Ghost in the Shell. Kul dag, ya?
Kanske plugga lite hiragana och katakana också.

Imorgon blir det kanske inspelning, beroende på om jag får tag på Charlotta eller inte. Men det löser sig nog.

Hej då. Nu ska här spelas!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

oj va mycket du har försökt få tag i mig också:P ja det blir inspelning såklart. men jag har inte svarat på ditt sms än eftersom jag inte vet om jag ska ta bilen eller ej!

2008-09-11 @ 14:14:39
URL: http://charlotta.travelblogg.se
Postat av: Coffee

Jag har aldrig sagt att jag försökt mycket, bara att det beror på om jag får tag på dig eller inte ^^

2008-09-11 @ 17:10:49
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0