Tråkig, meningslös och ointressant uppdatering.

Jag gick inte till skolan idag. Jag vaknade med sprängande huvudvärk, magont och illamående och ville inte riskera att det skulle bli värre under dagen, då jag inte har någon direkt chans att komma hem om det skulle hända.
Så jag stannade hemma.

Jag repeterar allt vi gått igenom i japanskan hittills för tillfället. Är på kapitel 1 än så länge... Det här kan ta tid, men tror det är nödvändigt.

Jag gjorde nudlar med kokta grönskaer i förrut, det var ganska gott. En stund, en kändes det som om jag behövde spy. Så jag slutade äta då.

Min blogg är helt jävla värdelös och ointressant nu för tiden. Jag funderar på att ta en paus. Ingen verkar bry sig om att läsa den, och då behöver man ju inte direkt skriva i den längre. Drar härmed ner bloggandet till nivå: "Ett inlägg varannan dag eller så" till att börja med. Får se hur det fortskrider.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur vet du att ingen läser den?

2008-09-30 @ 19:09:32
Postat av: Coffee

1, besöksstatistik.

2, antal kommentarer på antal inlägg.

Finner man någonting intressant har man oftast något att säga om det. Finner man det ointressant använder man bloggen som "den sida där jag kan skriva meddelande till honom som han läser". Att dessa meddelanden aldrig handlar om inlägget har ingenting med saken att göra.

Även om folk läser bloggen, jag tror jag har mellan tre och fyra besökare per dag, så finner jag inget större intresse i att fortsätta skriva då de få som faktiskt läser så gott som aldrig ger respons på det jag skriver.

2008-09-30 @ 20:23:02
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: charlotta

du har aldrig funderat på att skriva för din egen skull? strunta i om ingen läser ifall det känns bra att skriva.

förresten tycker jag att du är lite otacksam mot dom som läser. vad glad över de tre/fyra som vill läsa din blogg! jag läser alla dina inlägg och jag tycker att jag kommenterar ganska flitigt, men du har t ex bara kommenterat ett av mina inlägg (och jag vet ju inte om du läser dom). men poängen är att man kan läsa utan att kommentera,m och man kan läsa alla dina inlägg - även om man inte har tid att vara inne på bloggen varje dag!

Take care my friend.

2008-09-30 @ 21:13:34
Postat av: Markus

oj :W Du har en ihållande tendens till att få sådana effekter lite då och då. :(

2008-09-30 @ 23:11:40
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag tycker själv att jag kommenterar ganska ofta, och för det mesta med någon slags anknytning till inlägget. Men det är nog svårt att få kommentarer på alla inlägg om man lägger upp flera varje dag.



Annars tycker jag som Charlotta, skriv för dig själv, när du känner för det, istället för att skriva vad du tror att folk vill läsa och kommentera på. Då blir man bara besviken när det inte är någon som kommenterar.

2008-10-01 @ 10:29:14
URL: http://secondofdecember.blogg.se/
Postat av: Tess

Håller helt med Charlotta.

Jag är inne på din blogg oftast 2 gånger/dag och kikar. Men det du skriver känns lite otacksamt mot oss. Du gör som du vill though^^

2008-10-01 @ 16:12:42
Postat av: Markus

Du vara elak som inte kommenterar inägg -.-

2008-10-02 @ 10:01:13
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0