Uppdatering

Från och med idag, eller imorgon (beror på om jag hinner färdigställa något material), kommer det komma upp information om personer, platser och legender från Derut. Inga spoilers, utan bara information som kan vara bra att ha för Rollpersonerna under spelmöten. Så slipper jag sitta och introducera varje SLP (Spelledarperson) på spelmötena.

Jag har utvecklat Derut ganska mycket sen jag använde mig av byn senast, och vill gärna ha förslag och idéer på hur den kan utvecklas mer. Det är också en anledning till varför information kommer läggas upp här. Plus att jag har för mycket fritid och är nörd. Men det är en annan historia.

Då jag tar för givet att den andra gruppen som spelar Diamantäpplet (Bestående av Mig, Dyma, Ylva och Tess) inte kommer fortsätta med det äventyret kommer här även läggas upp en slags spelkrönika efter varje spelsession.

Första delen kommer handla om Derut (nu snackar vi faktainläggen igen), och kommer som sagt upp antingen idag eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tess

Kan inte min RP få vara med som biperson i erat äventyr? xD Synd att vår grupp inte kan fortsätta...

2008-09-24 @ 22:53:45
Postat av: Coffee

Ja, det är synd. Men vi får försöka skaffa någon ny grupp nån gång :)

2008-09-24 @ 22:58:23
URL: http://worldoffools.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag längtar tills vi ska köra :M

2008-09-25 @ 14:18:31
URL: http://thesyndicates.blogg.se/
Postat av: Tess

Nångång ja...något säger mig att det inte kommer ske ;)

2008-09-25 @ 17:13:17
Postat av: Coffee

Tess: Vi kan ju iallafall försöka, right? :)

2008-09-25 @ 22:30:11
URL: http://worldoffools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0