En helg i Göteborg

"Håller du ett öga på det här lite, så det inte kokar över eller något."
-Gson när han stekte köttfärssås och behövde en toalettpaus.

Fredag:
Skola. Sen stack jag till G-son. Vi pratade samt gjorde spaghetti och köttfärssås. Jag har aldrig smakat spaghetti som smakar så lite. Men det kan bero på att jag var med och gjorde den. Sen sov vi typ.

Lördag:
Träffade en Niklas, som jag snackat lite med på Rollspel.nu. Vi tog en kaffe och diskuterade rollspelsplaner.
Umgicks med Carro, en mycket, mycket söt tjej som umgås med fler gånger ska. Två ggr hittills i år tror jag. Låt det bli många fler. Vi åt kinamat, vandrade runt i Göteborg utan att veta vart vi skulle ta vägen, gick till Games, vandrade lite till etc etc. Sen lämnade hon mig åt mitt öde i Brunnsparken medan hon stack på fest. Jag satte mig vid fontänen och väntade på min klass. Ty vi skulle ut på krogen.
Klassen kom. Eller några stycken iallafall. Sisådär 15 kanske. Vi gick till PC, och där satte man sig ner efter en öl och pratade med folk. Ironiskt nog pratade jag mest med en tjej som var vän till en i klassen, så jag lärde inte känna klasskamraterna så mycket mer, vilket egentligen var grundtanken med det hela. Men jaja. Det kommer fler ggr. Sen åkte jag hem till G-son och sov på hans soffa igen.

Söndag:
Åt havreringar, ekologiska sådana, till frukost, och gav mig sedan ensam ut på stan. Hittade en Mon och en Isa där. De
lekte en stund med min kamera. För övrigt så bråkar bilderna med mig, så de hamnar lite här och var. Efter leken med dessa töser stack jag till Svingeln och träffade Niklas igen. Där var även Mats och Paulina (Har jag för mig...). Vi fick en intrduktion till äventyret, och sen gjorde vi Rps. Jag gjorde en vapeninjengör vid namn Tom Collins, till hyllning av Rent, eller pga fantasibrist. Välj själva.
Sen spelade vi fram tills halv två ungefär. Vi hittade ett lik i en garderob. Och sen hände inte så mycket mer.
Sen fick jag låna en madrass att sova på.

Måndag:
Skoldag. Sen åkte jag hem.

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Markus

Schysst kommentar av Gson där du ;)

2008-09-12 @ 13:05:57
Postat av: markus

Schysst kommentar av Gson där du ;)

2008-09-12 @ 13:06:32
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0