Vad som hänt i helgen

Gräsklippning nu igen. Dock utan allergi den här gången. Tack och lov. Men svetten lackar mot pannan samtidigt som vinden blåser kallt. Mössa och jacka är ett måste, trots att det är dessa som gör att man svettas. Verkligheten jävlas med en.

I helgen rollspelades det. Umu. Tom Collins fick problem med jättevapnen, hans inkompitenta medhjälpare lyckades koppla dessa upp och ned så det blev lite fel och 8 personer brändes brutalt till döds. Yummie. Vi blev fråntagna fallet angående liket i garderoben, och ska nu hoppa på ett till synes övergivet rympskepp som ligger och driver i rymden mitt ute i ingenstans. Jo.. Tjena... Övergivet...

Igår kom Dyma "hem" en stund. Vi åt kakor och pratade. Sen åkte vi till Albons och drack kaffe och pratade.
Idag var det tänkt att vi kanske skulle spelat lite hos Albons, jag och han. Samt göra en RP år mig i D&D 4E, men då jag inte har någon bil vette fan om detta går.

Eon. Blir det snart. Ska kalla in pojkarna som ska spela (Alx, Mackan och Jonathan) och tvinga dessa göra varsin RP. Sen ska vi förmodligen köra igenom Diamantäpplet. Förhoppningsvis kommer vi längre än vad vi gjore förra gången vi försökte oss på det... Och inga spoilers nu folk!

Ska nog plugga lite japanska idag.. Måste få grepp om grammatiken i tredje kapitlet... Samt råplugga glosor... Usch!

Under and in!

Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar rollspelandet lite...

2008-09-22 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0