Versus limited edition

Mirror, mirror on the wall
Who's the biggest fuck up of all?
It's getting ridiculus
and we're supposed to
play along...

Äntligen, efter en helvetisk dag (Försov mig, hann inte äta frukost, var kallt till bussen, kände mig sjuk, fattade ingenting på lektionen (pga illamående, trötthet etc etc), upptäckte att maten jag hade med mig inte var ätbar, hittade ingen resturang som sålde mat till humana priser) lyckades jag få tag i skivan, köpte den på Rocks i Femmanhuset, vilket är att föredra framför Bengans webbutik...
Jag gillar det jag hör, gött röj, Dolving gör en aldrig besviken.

Har köpt Deathnote 4 också, den är bra. Likaså När Änglar Dör, av Andreas Roman. Hans blogg finns länkad vid länkar btw, mycket bra blogg, rekommenderas starkt!

Nu är det fyra dagars helg, ska bli skönt. Imorgon signerar The Haunted, I WILL be there! Även om det så betyder att jag inte kan komma hem efteråt, och få sova på asfalten utanför centralstationen. Men det löser sig nog. Kanske kan låna bilen till Stenungsund igen, med lite tur. Kanske kan dra med mig Mackan ner, till och med. Eller vad säger du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0