Versus

Jag kom hem från skolan, och såg att jag fått paket. Ett paket jag beställt från Bengans.se.
Jag öppnade paketet, med en glad känsla i magen, och upptäcker att "SATANS JÄVLA FITTA!"
Jag har inte fått den limiterade utgåvan...

Ska köpa den imorgon... Och hoppas att allt som man skulle få med då man beställde den via nätet (vilket var det jag gjorde), medföljer, annars blir jag arg, riktigt jävla arg.
* Regular jewelcase CD
* Slipcase wallet with 4 bonus tracks
* Poster
* Sticker
* The Haunted guitar pick
Seriöst. Jag HATAR webbutiker, när fan ska de leverera vad man beställer?!

Kommentarer
Postat av: Markus

ok :W Varför inte ringa å fråga om man får byta?

2008-09-18 @ 22:42:32
URL: http://thesyndicates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0