Tsumaranai!

Ojoj... Jag som tyckte det var tråkigt att plugga japanska genom att plugga in massa konstiga verbavslut och sitta och översätta konstiga meningar. Det är ingenting jämfört med hemtentan.. Att sitta och läsa i en historiebok som inte ger tillräcklig information för att kunna göra någon vettig bedömning av vad man ska skriva. Inte heller får jag tillräckligt med information för att skaffa mig en åsikt, som jag ska diskutera. "Diskutera vad det innebar för skillnad för Japan när buddhismen introducerades av Sogaklanen år 587." Mycket irriterande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis :P. Btw så är ju googels annonser på din blogg väldigt träffande måste jag säga! "singlar i umeå", det låter ju orehört frestande och spännande att klicka på... Eller inte ^^

2009-01-06 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0